macam biasa, kalo dalam lab, tak sah kalo aku tak amik gambar..dari zaman sekolah menengah lagi, lab fizik lah yang menjadi mangsa untk menjadi tempat pengambaran gambar aku..
| x ingat dah apa benda nih...hahaha |
| gaya gedik... |
| ada gaya doktor x??:P |
| errrmmm....cantik |
| tunjuk skit buat kerja.. |
No comments:
Post a Comment